Un barco de vapor é un buque propulsado por máquinas de vapor, actualmente en desuso, ou por turbinas de vapor. Consta elementalmente dunha caldeira de vapor, dunha turbina de vapor e dun condensador refrixerado por auga. A transmisión consíguese cun cigüeñal nas máquinas de vapor ou cunha caixa reductora no caso de usar turbinas.
Imaxe do barco de vapor
Robert Fulton (1765-1815) naciu no Condado de Lancaster, en Pensilvania. Puido interesarse por primeira vez nas máquinas de vapor en 1777.
Fulton patentou o seu diseño do barco de vapor o 11 de febreiro de 1809, construiu mais barcos e diseñou o primero barco de guerra impulsado a vapor, que se chamaría Demologos. Non chegaría a velo completado. Foi bautizado finalmente Fulton the First, no seu honor.
Robert Fulton

Como evolucionou
As primeiras máquinas de vapor mariñas usaban o principio de expansión simple, basado na entrada e posterior saída do gas nos cilindros da caldeira. Mellorando as caldeiras e aumentando a presión do vapor, os armadores descubriron que podían utilizar o vapor expulsado dun cilindro para accionar outro cilindro de baixa presión. Desta forma incrementábase a eficacia que procedía da enerxía resultante da planta de potencia. Máquinas deste tipo, chamadas de expansión doble, foron sustituidas mais tarde polas de expansión triple, dotadas de maior capacidad. En 1854 utilizouse a primeira máquina de expansión doble, a primera de expansión triple en 1873.
Outros avances incluíron a incorporación de dúas hélices, e máis tarde, de hasta tres e cuatro hélices para minimizar o peligro que podía provocar a deriva dun buque desamparado se unha hélice ou un eixe de cola fallaban ou se rompían. En 1890 realizaronse os primeros ensaios para sustituir máquinas alternativas por turbinas. A desventaxa da turbina era que constituía por sí misma un mecanismo de alta velocidad, pero isto resolviuse en combinación cun engranaxe desmultiplicador entre a turbina e o eixe de cola, o que permitía á turbina movela hélice á velocidad apropiada.
En canto á miña opinión persoal, teño que dicir que foi un bo invento, xa que a principios do S.XVII, era un vehículo necesario para navegar polo mar, é dicir, para as guerras.
Dígoche igual que ó eu compañeiro.Engado que ademais non indicades as fontes de onde sacades a información e ollo, revisa a túa opinión persoal porque hai varios erros.Regular
ResponderEliminar